Thursday, August 26, 2010

Nasib Si Lurus..! -___-

baru lepas paper account..shit.! sgt la pening..! i need some fresh air to calm down myself..sgt la stress arini..cepat la habis..! da x larat nak jadi zombie hidup nih..! urgh..haaa..nak cite psl last week..ktorg merantau dari bangi ke KL, then ke midvallley, then ke bangi balik, then ke PD..sgt penat..gua kene drive pulak tu..da la tgh migraine time tu..! nasib baik membe aku nye pakwe bole drive..mule2 agak menirap sbb membe aku x bitau die nk bwk pakwe die join skali..bygkn kne amik pakwe die kat PD, then hantar balik g PD..membe aku ckp pakwe die nak dtg sini sendiri dgn sewe kete sendiri, aku dah pelik dah..sbb pakwe die x penah la nak dtg sini..xde effort langsung nk jumpe membe aku..tu yg aku menirap..well, aku pon pecaye..lurus la kate kan..nasib baik membe aku yg sorg lagi g amik pakwe die kt PD..haih..aku yg tgh migraine ni kene drive..kononnye klua nak cari brng tunang roomate aku..kononnye nak beli hantaran make-up la ape laa..huih..agak penat..last2 beli bju tunang je kat bangi..hmm..penat..ktorg sume tido lua time tu..tido kat ne?? kat station minyak..SHELL PD..haha..hmm..aku yg x bole tido berhari2 + migraine..huih..mood time tu agak turun naik..then sempat lepak kat pantai PD dlm pkul 2-3 pagi..sgt scary! mamat2 kete yg poyo tu..urgh.! yek..! aku benci kau..! kau igt kete ko yg bunyi cm kete yg kononnye bole terbang smpi ke bulan tu hebat sgt..? dgn speaker kete ko yg kononnye gempak tu, igt aku kesah?? boleh pecah duh gegendang telinge akku..! aku x suke..! bluwek..! SUMPAH AKU GELI DGN KAU ORG LAH..! -___-
well, tu la pengalaman sepanjang ktorg klua..ni lah luahan hati sepanjang kat lua tuh.. *emo nih


______________________________________________



p/s : saye sgt suka awak..! :)) bile awak nak balik nih..? IMYMSKB ♥♥♥

No comments:

Post a Comment